A Secret Weapon For اموزش خرید رمز ارز

Wiki Article

معاملات مارجین: امکان انجام معاملات مارجین در صرافی بایننس با قرض‌گرفتن از صرافی از طریق اهرم‌های مختلف وجود دارد که البته ریسک بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان به معامله‌گران تازه‌کار توصیه نمی‌شود.

بایننس بزرگترین صرافی حال حاضر دنیا برای معامله ارزهای دیجیتال است.

ابتدا سطح علمی خودرا ارتقاء دهید و در شروع کار از محیط آزمایشی استفاده کنید پس از کسب تجربه در محیط دمو با مبالغ کم وارد معاملات اصلی شوید

دوستان نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال بسیار شدید هستند، همان‌طور که ممکن است سود خوبی را کسب کنید، به همان اندازه ممکن است متضرر هم بشوید، پس مدیریت سرمایه را فراموش نکنید.

در دنیای بیت کوین و ارزهای دیجیتال خودتان مسئول نگهداری از دارایی‌هایتان هستید. تراکنش‌های بیت کوین نیمه‌ناشناس و برگشت‌ناپذیر هستند و اگر به‌دلیل رعایت‌نکردن اقدامات مربوط به امنیت، بیت کوین‌های شما منتقل شود، پیگیری آن بسیار مشکل خواهد بود.

ببخشید من می خوام ارز بخرم ولی نمیخوام تو صرافی تو کیف پول اونجا بمونه به گفته خودتون میخوام مستقیم موقع خرید ارز انتقال داده بشه به کیف پول تراست والت خودم شما چه صرافی رو معرفی می کنید؟ ممنون

جهت افزایش سطح امنیت حساب کاربری لازم است کد دو عاملی گوگل در نوبیتکس را فعال نمایید.

سلام و خسته نباشید من از افغانستان هستم و میخواهم در این بازار ورود بشم قبل از شروع کار چ کار را باید انجام بدهم آیا حساب باز میشه از یک صرافی و یا با حساب های بانکی مون میتوانم بخریم و بفروشیم لطفا رهنمایی کنید ؟

معمولاً وب‌سایت‌های صفحه اول گوگل معتبر هستند و فقط در قیمت و کیفیت خدمات می‌توانند متفاوت عمل کنند. مثلاً یک صرافی می‌تواند نسبت به سایرین نقدشوندگی بالاتری داشته یا از پشتیبانی بهتری برخوردار باشد.

روش دیگری که برای خرید بیت کوین و یا فروش آن وجود دارد و آن هم از طریق افراد حقیقی به صورت مستقیم می باشد .

یعنی می‌توانید بیت کوین بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و بیت کوین دریافت کنید.

محمد آذرنیوار زمان مطالعه: ۹ دقیقه ۱۰ صفر تا صد خرید ارز دیجیتال مرداد ۱۴۰۰

به عنوان مثال در صرافی نوبیتکس همان‌طور که مشاهده می‌کنید مراحل یکی یکی برای شما مشخص شده است. تلفن همراه، کارت شناسایی، اطلاعات بانکی، آدرس و تلفن و تایید هویت.

سرعت بالا از آن جهت مهم است که در صورتی که اینترنت شما سرعت مناسبی نداشته باشد، انتقال اطلاعات (درخواست خرید و فروش) در زمان مناسب و قیمت تعیین شده انجام نمی‌پذیرد.

Report this wiki page